czwartek, 26 marca 2009

Kim jestem?

Jestem freelancerem. Tak się czuję - pracuję na własny rachunek, nie mam nad sobą szefa, biorę zlecenia zarówno od klientów końcowych jak i od firm dla których jestem podwykonawcą.
Jestem biznesmenem. Nie czuję się biznesmenem. Ale mam zarejestrowaną działalność gospodarczą, prowadzę rozliczenia z Urzędem Skarbowym, wystawiam faktury, negocjuję kontrakty.
Jestem telepracownikiem. Pracuję w domu. Do pracy używam komputera, drukarki (rzadko), mikrofonu i słuchawek, telefonu. I jeszcze łącza internetowego które zapewnia mi kontakt ze światem.

Ten blog powstał z potrzeby podzielenia się doświadczeniami w tych wszystkich trzech dziedzinach. A także (a może głównie?) z potrzeby uporządkowania tych wszystkich informacji które się nazbierały przez lata... W głowie często panuje chaos a w trakcie pisania trzeba to jednak jakoś poukładać. Zobaczymy na ile mi się to uda.

1 komentarz: